blubbelise

Alla inlägg under mars 2013

Av blubbelise - 9 mars 2013 16:32

Det värkar som om ingen läser bloggen längre för inget svara när jag fråga vem ni hejade på i melodifestivalen   

Av blubbelise - 8 mars 2013 21:48

Hej idag gick det nästan inte att vara inne på msp för det laggade så mycket!!!!!


Ville bara säga det!  


Ps.Ha en trevlig helg (det är final i melodifestivalen om du inte visste det.)

Skriv gärna vem du hejjar på på komentarerna eller frågorna   


PPs.Vi kommer att blogga under helgen, så det kommer bli toppen         

Av blubbelise - 7 mars 2013 20:23

Hej! Detta blit ett kort inlägg, för att jag måste gå och lägga mig för jag måste gå upp tidigt imorn.

Det jag tänke säga var att jag har gjort en ny look på msp, 

 

Såhär der den ut :) Blev faktiskt rätt nöjd med den :) 

Om ni undrar varför jag ringade in min lilla bonnie så är det för att jag är trött på att den alltid ska var sjuk :/ Jag kanske är lite lat med att mata den men den kan ju liksom inte bli sjuk så fort man inte matat den på en dag  

JAG BÖRJAR BLI VÄLDIGT TRÖTT PÅ DET!! 

men jaja GODNATT ALLA                  *GÄÄÄSP*

Av blubbelise - 6 mars 2013 17:43

HEJ DAGENS MOVIESTAR IDAG ÄR  


 


GRATTIS OL6!!  

Vi valde dig eftersom du var så snäll mot oss, och du förkänar det   

Tack igen ol6 för det du skrev till oss  

Av blubbelise - 5 mars 2013 19:42

Förlåt att vi inte bloggat på länge med det är inte lika kul längre  

Det var roligare när ni läsare skrev frågor och komerntarer ... men vi har faktiskt inte fått nån fråga/komentar på nästa 2 månader   

Jag vet inte om vi ska sluta blogga på denna blogg ...

... Vi får se ...



PS.Vi kommer att göra några inlägg den senaste veckan bara så att ni vet   

Presentation


BlubbElise

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favorit ställe på MSP?
 Shopping
 Spel
 Filmstaden
 Chat
 Husdjur

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

Mus pekare

Light Pink Pointer

Prata med datan


Ovido - Quiz & Flashcards